domingo, enero 01, 2006

GRÀCIES...

sense la gent que m'envolta el camí no té gaire sentit....
gràcies per formar part del meu viatge un any més!!!!

a les meves nenes de lleida!
les de les fotos: imma, cris,núria, silvia i el infiltrao!l'eric!jeje!!
i la súper-ardillita gemma!la silvia, mireia, esther i marissa!




a la penya de barcelona!!!!

als de les fotos: eric, noe, raúl, glòria,
óscar, isa, seva, patri!!!
i també al porti, el jordi, la eli, la miriam...

al grup de músics de pasqua...
i als de la badalona xunga: xavi, uri, miguel, sergi i núria.

a les de la uni!!!
miriam,alicia, katha, marta (la xilena), mireia,
m.antònia i marta.
amb les que compartit moltes hores de son,
massa patiments i ens hem donat molts ànims per seguir
lluitant dins de l'escola de merda que tenim!



3 Comments:

Blogger Raül said...

oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Na Pili ha tornaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!

K xulo!

Petons

10:42 p. m.  
Blogger Unknown said...

Moltes gràcies a TU! M'ha fet molta il·lusió llegir el teu missatge d'any nou. Espero que aquest any que acabem d'estrenar sigui un any molt especial per a tots! Un petó moooolt gran i cuida't molt! Espero que ens veiem aviat!!!

Óscar

12:10 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

com m a'agrada que em defineixis com un més "dels de les fotos"!!!jejeje
has vist, que entro i tot al blog!!!!!!
eric

2:05 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home